خرید ussd

خرید کد ussd

خرید ussd

خرید کد ussd


خرید کد ussd
خرید ussd
خرید ussd از مخابرات
خرید کد ussd شخصی
خرید کد ussd از مخابرات
خرید کد ussd از ایرانسل
خرید ussd همراه اول
قیمت خرید کد ussd
هزینه ussd
خرید ussd اختصاصی

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

خرید کد ussd

خرید ussd اختصاصی

در طی چند سال گذشته ، بانک ها و سایر شرکت های بزرگ به دلیل تلاش مهندسی و تجهیزات مورد نیاز ، برنامه های USSD خود را با هزینه های زیادی مستقر کرده اند. تا همین اواخر ، افراد و سازمان های کوچک هرگز حتی نمی توانستند رویای برنامه های USSD خود را بسازند.


اما اکنون ، واقعاً باورنکردنی اتفاق افتاده است ، که نتیجه نهایی آن است که به طور ناگهانی برای برنامه نویسان برای ساختن برنامه های USSD بسیار آسان می شوید ، با استفاده از پلت فرم USSD ، حتی افراد غیر فنی می توانند از تهیه و مدیریت منوی کد USSD ، گرفتن گزارش و گزارش لذت ببرند. تجزیه و تحلیل و اجرای تقریبا همه فرآیندهای تجاری ممکن در USSD.


ابزار USSD فراتر از آنچه که ابتدا طراحان آن تصور می کردند ، خرید کد ussd از موارد استفاده فراتر رفته است. به عنوان مثال ، می توان تقریباً هر یک از فرایندهای مورد نظر خود را از طریق وب ، برنامه ، IVR یا هر پورتال دیگر با کد USSD مربوطه خود طراحی و به کار برد تا ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشد.

 

پرداختن از ussd


USSD Gateway سکویی است که می تواند پیام های USSD را مدیریت و یا مسیریابی کند. حتی اساسی ترین تلفن همراه از پیام های USSD پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که مشترکان برای تعامل با مشاغل مانند ثبت نام ، دریافت آخرین اطلاعات و پیام های بازاریابی و اعلان هایی مانند "آخرین تخفیف های ما" نیازی به بارگیری یک برنامه یا ورود به وب سایت ندارند. مزیت USSD برای ارسال پیام و اطلاع رسانی این است که از نظر جلسه ای و بسیار کارآمد است.

ارتباطات مبتنی بر جلسه نسبت به خدماتی مانند ایمیل و سرویس پیام کوتاه (پیام کوتاه) قابل اطمینان تر است. این امر باعث می شود برای برنامه های سریع و ساده در زمان واقعی مانند بررسی تعادل ، گفتگوی صوتی و تبلیغات مفید باشد. از آنجا که USSD از خدمات تکمیلی فرآیند (یو اس اس دی) پشتیبانی می کند و سرویس تکمیلی بدون ساختار را اعلام می کند (ussd).

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی